Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    Чистена геометрия не значи нищо. Разглобявал ли си някога турбина. И какъв е тоя ремонт на турбина за 500лв.? Дадоха ли ти лист от изпитанията и гаранция? Тая турбина върти с до над 140 000 оборота
    Аз пък и друго не разбрах . Върти до 140000 хил. оборота ,или над 140000хил.оборота. А относно рeмoнта колко пари струва ,ми като не ти отърват 500лв дай 1500. Ако това на снимките е турбина , значи съм правил мъ де да знам че така им викат .
    Attached Files
    Last edited by alfista 96; d.m.y г., 18:59.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
      Аз пък и друго не разбрах . Върти до 140000 хил. оборота ,или над 140000хил.оборота. А относно рeмoнта колко пари струва ,ми като не ти отърват 500лв дай 1500. Ако това на снимките е турбина , значи съм правил мъ де да знам че така им викат .
      Тестът е до 140 000. Но миказаха, че реално тя може да стигне до 180 000. Ремонтът излиза 650лв. без смяна на геометрията. Турбината излиза като нова. Но това е за моята 156 1.9 JTD 16V M-Jet. Колкото до ремонта, и аз бих си го направил, но нямам нито пясъкоструйка, нито някои други неща, като баланс машина например. Иначе китайският кит струва около 360лв.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Тестът е до 140 000. Но миказаха, че реално тя може да стигне до 180 000. Ремонтът излиза 650лв. без смяна на геометрията. Турбината излиза като нова. Но това е за моята 156 1.9 JTD 16V M-Jet. Колкото до ремонта, и аз бих си го направил, но нямам нито пясъкоструйка, нито някои други неща, като баланс машина например. Иначе китайският кит струва около 360лв.
        Май не можеш да направиш разлика между ремонт и ремонт . Почистването на спекла геометрия също е ремонт ,защото си направил нещо което не работи коректно да работи както трябва . Но ти няма как да знаеш защото при теб нещата са -КАЗАХА МИ !!! А за да се почисти геометрия не е необходимо да имаш пясакострука .
        /Виж снимките по-нагоре/ Затова ти препоръчвам ,за да не се подвеждат колегите по-твоите безумия , всеки твой пост да го започваш с думичката КАЗАХА МИ . За да не се набутват като теб ,примерно като със съеденителя .
        Last edited by alfista 96; d.m.y г., 19:01.
        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
          Май не можеш да направиш разлика между ремонт и ремонт . Почистването на спекла геометрия също е ремонт ,защото си направил нещо което не работи коректно да работи както трябва . Но ти няма как да знаеш защото при теб нещата са -КАЗАХА МИ !!! А за да се почисти геометрия не е необходимо да имаш пясакострука .
          /Виж снимките по-нагоре/ Затова ти препшоръжвам ,за да не се подвеждат колегите по-твоите безумия , всеки твой пост да го започваш с думичката КАЗАХА МИ . За да не се набутват като теб ,примерно като със съеденителя .
          Виж, за съединителя се набутах заради гаражни майстори. Но вече няма. Имам си вече човек за тежките ремонти.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
            ...за да не се подвеждат колегите по-твоите безумия , всеки твой пост да го започваш с думичката КАЗАХА МИ . За да не се набутват като теб ,примерно като със съеденителя .
            Това между другото е доста добро предложение.
            И още един съвет преди тези думи да си сложи - Ами аз не разбирам, ама ми казаха...
            Ако така беше подходил още преди месеци, то нямаше да стане за смях пред всички.
            А и може би нямаше да му излезе прякора - технически инвалид-карък. Може би просто балък, защото така му казали, за да му изпразнят джобчето. И той взел, че се вързал на първите му казани глупости и гордо започва да отстоява тази позиция. Само, че като не хващаш за какво говори и се получават такива... аномалии да ги наречем.
            Last edited by BO; d.m.y г., 10:44.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Това между другото е доста добро предложение.
              И още един съвет преди тези думи да си сложи - Ами аз не разбирам, ама ми казаха...
              Ако така беше подходил още преди месеци, то нямаше да стане за смях пред всички.
              А и може би нямаше да му излезе прякора - технически инвалид-карък. Може би просто балък, защото така му казали, за да му изпразнят джобчето. И той взел, че се вързал на първите му казани глупости и гордо започва да отстоява тази позиция. Само, че като не хващаш за какво говори и се получават такива... аномалии да ги наречем.
              Тапишонка, както винаги не по темата, и както винаги това, което само ти "мислиш". А и мистър IQ вече ще ти приглася така, както до сега бе с/у теб

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Тапишонка, както винаги не по темата, и както винаги това, което само ти "мислиш". А и мистър IQ вече ще ти приглася така, както до сега бе с/у теб
                Спокойно. Не се тревожи за това дали някой ми приглася или бил срещу мен, каквото и да значи това. Ако разчитах на това, то нямаше да пиша в никой форум.
                А и като гледам по принцип твоите мнения са директно по темата. Както заставаш зад такова мнение, то бъди готов да бъдеш пример за това. Ама както се вижда май друго не можа да измислиш. Опитай с нещо друго отново. Не ти се получи.

                Та време е да питаш от къде съм и да решим проблема в крайна сметка. Само не разбрах кой ще ми направи "читава" диагностика на дизлеа. Човек, който не знае дизеловия двигател как работи концептуално ли?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #68
                  Здравейте колеги,имам едно питане към знаещите..От няколко дена-може би седмица като настъпя Алфата и стигна 140 км. ми сметва чека.Колата не губи мощност,след това минава ден и чека сам си изгася,така вече 3 ти път ми става.На какво може да се дължи това?
                  И друго питане имам,от колко оборота трябва да надува турбината,че мойта я усещам чак от около 2500 оборота.
                  Благодаря предварително за отговорите.

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Barevv Покажи съобщение
                    Здравейте колеги,имам едно питане към знаещите..От няколко дена-може би седмица като настъпя Алфата и стигна 140 км. ми сметва чека.Колата не губи мощност,след това минава ден и чека сам си изгася,така вече 3 ти път ми става.На какво може да се дължи това?
                    И друго питане имам,от колко оборота трябва да надува турбината,че мойта я усещам чак от около 2500 оборота.
                    Благодаря предварително за отговорите.
                    Значи си дизел. Направи си една диагностика като начало

                    Comment


                    • #70
                      Да колега дизел е колата 115 коня,няма да имам достъп до сервиз поне до вторник довършваме един обект и така...За това реших първо тука да се допитам ако някой е имал подобен проблем.

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Barevv Покажи съобщение
                        Да колега дизел е колата 115 коня,няма да имам достъп до сервиз поне до вторник довършваме един обект и така...За това реших първо тука да се допитам ако някой е имал подобен проблем.
                        Много, но могат да се окажат различни неща

                        Comment


                        • #72
                          Колеги малко помощ за това копче,интересуваме какво означават различните режими

                          http://prntscr.com/ce5c8e

                          Comment


                          • #73
                            Общо взето, реотан задно стъкло, рециркулация на въздуха в купето и ударно обдухване на предното стъкло
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #74
                              цирколацията в купето да разбирам че е това с стрелкичката.
                              а другото което искам да попитам какво е LO и HI

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Barevv Покажи съобщение
                                цирколацията в купето да разбирам че е това с стрелкичката.
                                а другото което искам да попитам какво е LO и HI
                                Да, върти въздуха в купето, без да вкарва свеж въздух, използва се само при включен климатик. Ло е ниско Ни е високо.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X